91.8 km - Sesongens lengste tur :)

4/30/2013 Knut Einar Moldekleiv 0 Comments

Da var sesongens lengste tur unnagjort. Jeg møtte Janicke på Flatøy og Simen var veldig fornøyd med å få kjøre i Volvoen hjem. Jeg startet på Flatøy i dag for å få litt flere mil i beina inkludert fellestrening med Sprek og Blid fra Mestersykkel i Åsane. Selv om det gikk litt fortere en jeg hadde planer om i dag, så var det veldig kjekt med litt skikkelig fart i rullen fra Arna til Risnes, og vi kjørte Åsane - Risnes med en snittfart på nesten 30 km/t som var ny pers for meg :) Godt å kjenne på at jeg er mye mer komfortabel i rullen i forhold til første turen i vår :)

Jeg hadde bestemt meg for å kjøre opp til Espeland og ta Langedalen på vei hjem igjen, så jeg slapp gruppen på Risnes og snudde der mens de fortsatte til Trengereid.

Jeg endte opp med Sesongens lengste tur på sykkelen med 91.8 km og kjenner at i morgen blir det rolig restitusjonstrening istedenfor den planlagte intervalløkten :)


0 comments: