Tech Nutrition FRES - Dårlig varedeklarasjon

1/03/2013 Knut Einar Moldekleiv 0 Comments

Av en eller annen grunn har jeg kommet i besittelse av en boks FRES brusetabletter fra Tech Nutrition. Jeg bruker vanligvis Squeezy sine produkter men tenkte jeg skulle sjekke litt om disse brusetablettene.

Vel det tok ikke lang tid å bestemme seg for ikke å prøve de. Kanskje er jeg litt prippen her og mangler humor? For jeg tror de har prøvd å være morsom. Men jeg likte ikke måten de har satt opp varedeklarasjonen på.

Alt er helt greit frem til de kommer til "Anbefalt bruk". Her står det:

"Bland 1 FRES brusetablett i 2.5 dl vann. Anbefales ikke like før leggetid om du ikke er vampyr eller annet nattdyr..."

Etter min mening burde de kuttet ut alt jeg har merket med rødt.

Det er her de har prøvd å være morsom, tror jeg. Synes denne setningen er ok brukt til å markedsføre på WEB sidene, som de gjør, eller i andre reklame kanaler. Der funker det, men når de bruker denne formen i varedeklarasjonen under anbefalt bruk synes jeg det blir litt useriøst. Nei, Tror jeg holder meg til Squeezy :)

0 comments: