Fellestrening NHSK - Litt for fort

4/09/2013 Knut Einar Moldekleiv 2 Comments

I dag byttet jeg fellestrening med Sprek og Blid i Åsane med fellestrening med Nordhordland SK, i alle fall en gruppe derfra. Turen skulle gå fra Essoen på Frekhaug til Skjelanger og tilbake. For meg burde dette vert en forholdsvis rolig tur, men det ble det ikke.

Da vi nærmet oss Skjellanger gikk farten opp i alle små-kneikene og da satte konkurranse instinktet mitt inn. Jeg ville være med opp alle bakkene noe som førte til på gule og røde tall på pulsklokken :). Da var det for såvidt bare å innse at det ikke ble rolig tur på meg i dag og da gjennstod det bare å gi gass.

Det endte med 56 km og 4 perser på www.strava.com med pulsprofilen som vist under. Da vi passerte Rossland på vei tilbake bestemte Anita og jeg oss for å roe ned, kjøre av og opp til Meland istedenfor å kjøre til Frekhaug først for så å kjøre tilbake til Meland.

Det ble altså ingen kosetur for meg, men morro var det :) Så tar jeg igjen koseturen med Terje og Anita på torsdag :)




2 kommentarer:

  1. Og takk for drahjelpen gjennom Landsvik-lie, opp siste bakken der datt eg hetil tå lasset ! No er sykkelen nydusjet og står vartm og trygt på boden igjen , hehe :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Synes det var greit at du slapp, så kunne vi hoppe av begge to og roe ned litt :). Den er bra bortskjemt den der sykkelen din, men du har gitt meg en ide. Jeg trenger en dusj i garasjen i nye huset. En sykkeldusj :)

      Slett