Sykkeltur hjem fra jobb og litt pleie av beina :)

4/19/2013 Knut Einar Moldekleiv 0 Comments

Får å få ting til å gå i hop i en travel uke så ble sykkelen med på jobb i dag tidlig slik at jeg kunne sykle hjem og få unnagjort treningen istedenfor å sitte i den vanlige fredags køen. Gjorde en liten tabbe ved å sykle altfor raskt opp Sandalsbaken, en rimelig bratt bakke om noen lurer, som førte til at jeg spratt opp i over 90% av maks puls, fikke melkesyre og blodsmak i munnen. Alt dette etter bare 10 minutter sykling. Dette fikk jeg svi for og det tok 20 minutter før jeg fikk roet skikkelig ned, og det ble også litt tungt på slutten av treningen. I det minste lærte jeg noe om å holde litt igjen :)

På en dag der det egentlig ikke var tid til trening ble det likevel 53.7 km på sykkelen :)


Når kvelden senket seg over Meland så var det på tide å ta vare på beina litt, synes i grunn de fortjente litt ekstra pleie etter mange mil på sykkelen denne våren :)

Janicke hadde kjøpt inn to pakker Baby Foot så da ble vi sittende i sofaen seende slik ut mens vi ser Senkveld :) Skikkelig mandig :)



0 comments: