Da var målet for 2013 satt

1/14/2013 Knut Einar Moldekleiv 0 Comments

I går startet gruppepåmeldingen til Bergen-Voss 2013. Jeg gikk noen runder med meg selv før jeg meldte meg på i går. "Problemet" var ikke om jeg skulle sykle eller ikke, men om jeg skulle tørre å satse på 5:30 gruppen. Til slutt lot jeg det stå til og meldte meg på i Sprek og Blid sin 5:30 gruppe. Jeg meldte meg samtidig på til Voss-Geilo rittet som går lørdag sen 24 august. Her er det mange og lange motebakker, noe som ikke er min spesialitet :), så her er målet først og fremst å komme til Geilo. Har derfor meldt meg på i den tregeste gruppen i dette rittet.

Selv om jeg stiller i 5:30 gruppen til Bergen-Voss så er årets mål altså:

1. juni Bergen-Voss 165km:Sluttid under 6 timer
24 august Voss-Geilo 160km:Fullføre

Så med målene satt så er det bare å brette opp armene og trene hardt, for det må til om jeg skal klare dette. Ikke bare må formen bli bedre, men jeg må ta av en god del kilo også skal jeg ha sjanse til å holde følge med gruppen i bakkene :). Målene er nok ambisiøse men da har jeg noe å strekke meg etter og noe som pusher meg ut døren de dagene jeg har mest lyst å kose meg i sofaen med fjernkontrollen og en plate med melkesjokolade :).

No gleder jeg meg skikkelig :)

0 comments: