Sirkeltrening med Truls

12/19/2012 Knut Einar Moldekleiv 0 Comments

Vi fremskyndte sirkeltreningen med Truls fra fredag til onsdag. Er blitt en vane å ta denne sammen med Janicke, Beathe og Trond.

Vi gjorde de samme øvelse som sist:
  • Utfall til siden x 15 på hver fot
  • Armhevninger x 15
  • Mountain climbs x 15 på hver fot
  • Planke med sidesteg x 15 på hver fot
  • Situps med kast av medesinball x 15
  • Rotering av medesinball x 15
  • Markløft med miltærpress x 15
  • Høy roing x 15
  • Spensthopp x 15
  • Lav roing x 15
  • Dead man burpees x 15

Vi kjørte 5 set og altså 825 repitisjoner totalt i et forrykende tempo (vel i det minste på de to første settene :) )

Her er en video som Truls tok :)



Jeg startet med et tonn energi i dag og første settet gikk supert, 50 minutter senere sleit eg med å orke de siste 14 burpeesene. Visste ka eg gikk til i dag så jeg hadde med meg 2 grovbrødskiver med godt med kokt skinke og litt ost og det gjorde godt med energi etter økten. Tror ikke jeg har vert så sliten etter en treningsøkt som i dag, men det gjør godt :). Truls har kommet opp med et supert opplegg her :)

Janicke var litt småsjuk  dag, men fullførte likevel alle settene. Hun var hakket mer utslitt en meg og det sier det meste. Det var så gale at ho grudde seg til å kjøre bilen opp Dalesvingene på vei heim :)

Før økten i dag fikk Truls en liten gave som vi følte var passende, og etter de siste 15 burpeesene var jeg sikker på at den passet perfekt :)

0 comments: