Romjulstrening til slutt

12/28/2012 Knut Einar Moldekleiv 0 Comments

Hadde store planer om å trene godt i romjulen. Istedenfor ble det mye god mat til å begynne med, velfortjent synes jeg, for så å bli slått ut av mageonde, ikke fult så fortjent etter min mening. Vel i dag var jeg tilbake i noenlunde slag igjen, trodde eg, så satte opp sykkelen på rullen og satte i gang :)

Alt funket fint til å begynne med og jeg kjørte ett bra 8 min intervall etter oppvarming for å få systemet i gang som Truls pleier å si. Kjørte greit på 86-87% av maks de siste 4 minuttene av intervallen. Da jeg skulle kose meg med fat-burn og en film fikk jeg føle på at jeg hadde vert sjuk, og resten av økten ble veldig tung. Selv med null motstand på rullen, vel nesten på null, så lå pulsen på 78-80% og jeg følte at jeg var i ingenmannsland land. Jeg holdt ut en time og så sa jeg meg fornøyd og var glad for at jeg tok en gjennomkjøring i dag og ikke "ventet" til sirkeltreningen med Truls på Studio Nord på Søndag :)

Selv om det var tungt i dag så tenker jeg det var godt for kroppen å få en gjennomkjøring likevel :) og nå gleder jeg meg til en økt med en flott gjeng på søndag :)

0 comments: