Endelig klart for årets store mål: Bergen - Voss

5/31/2013 Knut Einar Moldekleiv 0 Comments

Da står sykkelen nyvaska og fin i bilen. Med oljet kjede og nye bremseklosser. Bremseklossene nevner jeg spesielt for å betrygge mor og svigermor :). Simen syntes det var kjekt å være med på siste finpussen av sykkelen og var helt overbevist om at pappa kom til å vinne morgen. Kommer jeg meg til Voss på under 6 timer, så har jeg tenkt å gi han halvveis rett. Det er i alle fall en stor seier for pappen :)

Simen synes han gjorde en god jobb med å vaske sykkel :)


Det skal bli godt å komme igang i morgen og veldig kjekt å kjøre til byn og ta oppvarmingen fra Eidsvåg sammen med Anita. Jeg har vert litt nervøs for oppladingen siste uken med jobbing i Italia og ingen sykling siden NH-Rundt på søndag. No i kveld er jeg mer rolig. Det er alle timene med slit igjennom vinteren og milene på sykkel i vår uansett om det sluddet eller var minusgrader jeg håper å få igjen for i morgen :)

NH-Rundt med en sluttid på 2:51 viser jo at formen er der jeg håpet :)

Når det blir tungt i bakkene i morgen, for det blir det, er det bare å bite tenna sammen og bruke de to tankene jeg har klar i bakhodet.
  • Simen venter stolt for en klem på Voss
  • Terje kommer halsende noen grupper bak og aldri i h......e om han skal ta meg igjen :)
Så da er det bare å ønske alle lykke til i morgen og håper alle sykler forsiktig. Det viktigste er tross alt at vi alle kommer hele til Voss!

GOD TUR

Hilsen Knut

0 comments: