5 første kg i boks

4/20/2015 Unknown 0 Comments

Da var de 5 første kg'ene i boks, var vel strengt tatt i boks forrige uke, men liker at vekten har stabilisert seg før jeg "feirer" :). Hovedgrunnen nå er nok at jeg har funnet tilbake til dietten som jeg vet funker. Denne siste uken har jeg likevel gått opp 0,1 kg men forklaringen er enkel og grei. På lørdag hadde jeg bursdag og det var samtidig vårfest i ungdomslaget med mange gode venner. Det ble en hyggelig kveld og jeg angrer ikke på en eneste ekstra kalori, hverken i fast eller flytende form :).

Nå kommer denne bloggen til sin rett, for min egen del altså, ved at jeg blant annet legger ut vektkurven min her slik at "alle" kan følge med, også når det ikke går på skinner. Nå blir det hard jobbing denne uken for å ta igjen litt av det tapte siden jeg nå ligger litt bak skjemaet mitt :)

Samtidig sliter jeg litt med en vond hel og det blir ikke noe løping i terrenget. Denne uken må jeg satse på sykkel, både ute og inne på rullen.

Vektmål


0 comments: