Tenkte jeg skulle skrive litt her igjen :)

5/17/2014 Knut Einar Moldekleiv 0 Comments

Siden jeg har vært i jobbsøkermodus i 6 måneder så har jeg tatt en liten pause her på bloggen. Man vet jo aldri hvem som blir neste arbeidsgiver og hvordan jobbstilling og arbeidsinstrukser påvirker muligheten til å fortsette med bloggen.

Nå har jeg fått ny jobb og tenkte å ta opp tråden igjen :)

Som mange vet har det vært en travel vår i familien Moldekleiv med far på jobbjakt og alle mann alle i sving på "tomten" som vi kaller det. Må vel snart benevne det som huset :). Men trening har det likevel blitt tid til, om enn ikke fult som mye som jeg hadde håpet på. Heldigvis har livsstilendringen jeg har jobbet med gjort at vekten har vært veldig stabil og rolig på +/- 104 kg siden Jul. Det viser jo at jeg gjør de rette valgene nå uten å tenke over det slik jeg har gjort tidligere :). I tillegg så betyr sykkelgjengen fra StudioNOR mye, for en fantastisk gjeng å trene med!!!

I dag starter jeg opp igjen med litt mer kontrollert og strikt kosthold og planlagt trening da det har glidd litt ut de siste månedene. Så håper jeg å bikke under det som har vært hovedmålet de siste 3 årene snart :).

Planen er å spise et normalt variert kosthold og ligge på 1500 - 1800 kalorier om dagen samtidig som jeg legger inn litt høyintensitet styrketrening innimellom sykkeløktene. Truls har vært etter meg på dette flere ganger, men overskuddet har bare ikke vært til stede denne våren. No er jeg derimot veldig motivert til å sette igang igjen :).

Som vanlig gleder jeg meg til å skrive igjen, og det er alltid kjekt å oppdage at det er noen som finner inspirasjon i det jeg deler :)


0 comments: